Eylleannesiii Yüksek riskli çıktım ama yaptırmiyorum nedense çok karşıyım yani ben herturlusune razı oldugum icin sonuç beni pek etkilemeyecek oyuzden yaptırmadim acı çok fazla olmuyormuş karnından ince bir iğneyle bebeğin kesesinden su aliyorlarmis bukadar ama düşük riski de var tabiki oyuzdende hiç yanasmadim