Usnac1995 yani çok bilgim yok ama netim 5000 filandı o parayı aldığımda. Şimdi 11 bin. Hemen hemen 3-3,5 aylık maaş oluyor. Sizinde 23-25 bin civarı olur heralde. Bir üst limiti var mı bilmiyorum aslında. Benimki şimdi çok oluyor acaba verirler mi:) inşallah verirler🤣 çünkü o bizim aslında raporlu paramız. Kesintiye uğrayıp yatan bir maaş