Sabah temzileme yağı ile temizlerim sonra jel ile temizlerim sonra hyrolonik asit kullanırım üstüne nemlendirici, sonrasında sorunlu cilt için bir nemlendirici, gün içinde dışarı cikacaksam mutlaka güneş kremi , bazen fark serumlar , haftada bir kil maskesi da ah kalkıp yıkayıp nemlendirici sürüyorum eskiden okadar çok şey kullanırdım ki şuan bunlar çok çok az artık üşeniyorum