Happygirl10 Benim başıma geldi yakın zamanda 18 haftalık hamileyim geçenlerde Çupra yedim ve sizin gibi fazla abarttım o akşam sizin yaşadığınız belirtileri yaşadım bende acaba zehirlendim mi diye düşündüm ama yediğim balığa da çok güveniyordum. Ben o akşam yediklerimi çıkardım sonrasında rahatladım. Ben bunu şuna yordum balık fazla tüketildiğinde midenin sindirmesi bünyesinde bulunan yağın ağır geldiğini düşündüm ve keşke üzerine tatlı yeseydim belki daha iyi olurdu diye düşündüm. Kısaca ben de benzer olay yaşadım geçti zehirlenme olmadı fazla yemek dokundu bence bir dahakine daha dikkat edeceğim . Tabii sizinde aynı böyledir diyemeyeceğim benim belirtilerim devam etseydi ben mutlaka doktora giderdim sizede bunu tavsiye ederim.