joy ben de öğretmenim. önceki doğumumda 32. hafta çalışır raporu aldım ama 35+5 te doğuma girdim. eğer doğru anladıysam doktor raporu yeniden düzenliyor doğum zamanı. ama sizde erken doğum, planlı doğum tarihi gibi bi durum yoksa raporunuz 37 ye kadar işliyor.