Baharshin 33 haftalık hamilelikte sol kasıkta hareket ederken ağrı olması normal mi sizde de olutormu?
[silindi] Baharshin bende de oluyor ya 32 haftalığım ve kasıkta da batma var aceba neden oluyor🙄 bende kiloda yok