emirtosveannesi Kizlar 33+1 den selam bugün korntolumuz vardi ilk defa nst ye bağlandım sancım yokmus nabzı biraz yüksek çıktı bebisin ama sorun değil dedi doktorumuz gelisimimiz ilerdeymis 47 cm boyumuz 2450 kilomuz doktor çatı muayenesi yapmayı tercih etmediğini ama gelişim ilerde olduğu için 37. Haftada yapabiliriz dedi.Bebegim 31. Haftada olan muayenede testi simdi baş aşağı pozisyona dönmüş 😌 Kasiklarima çok baskı oluyor ve kalça kemiklerim çok ağrıyor sizde durumlar nasıl 🌸
Alimm-5 emirtosveannesi bizde 31 + 1iz oğlumla haftaya kontrolümüz var gelişimi en son Bi hafta öndeydi bakalım şimdi nasıl çok merak ediyorum bide şekerim iz düşmüyor belkide gün verecek haftaya hayırlıca kucağımıza alalım inşallah 🤲❤️
Prensesim- Bizde 32 haftalığız en son kontrolde herşey normal dedi doktor bir daha 34.hafta da randevumuz var ,hepimize Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🧿🌺
zilhan Bende 32+3 hamileyim , 32. Haftamda gittim 4 gün önce yani doktor bebeğin ters duruyor 37. Haftaya kadar bekleyeceğiz eğer dönmezse sezeryan dedi 😂 hayırlısı bakalım . Bol bol bacak ağrısı , ara ara sırt ağrısıyla yaşıyorum