aleynakt Merhaba 37 haftalık hamileyim. Karnımın sağ üstü göğsümün altı. Felaket ağrıyor. Ayaklarımı batıyor anlamadım. Tek bildiğim canımı çok yaktığı. Otururken de ağrıyor yatarkende. Sizlerin bilgisi var mı ? Yada doktora gitmem gerekir mi ?
Elegie Kaburga batması büyük ihtimalle doktorum öyle bir ağrı yaşadığımda ellerini yukarı doğru kaldır ve uzan dedi kaburgalarını esnet ki açılsın dedi. Bebiş baskı yaptığı için oluşuyormuş o ağrı