Benim tanıdığımda da var. Derin damak dudak yarıklığı. Belirli sürelerle yapılan ameliyatlarla düzeliyor. Ama sürekli takip etmek gerekiyor. İşitme, konuşma çocuğuna göre değişir ama gecikebiliyor. Ama tüm bunların tedavisi var. Allah tedavisi olmayan hastalık vermesin. İçinizi ferah tutun. Biraz daha özen istiyorlar sadece. Onu da seve seve yaparsınız zaten.