ayseeray1 Merhabalar 9 haftalık gebeyim, doktorum bana hem b 12 ve vitamini hapı ve iğnelerini verdi ,benim gibi kullanan oldu mu faydası var mi
ayseeray1 ebr-89 merhaba b 12 iğnesi koldan olduğu için vuruldum ama d vitamini iğnesi kalçadan olunca korktum vurulmadim, damlasına devam ettim..
ayseeray1 ebr-89 Evet bende de yazıyordu doktor yazdığı için kullandım ama çok düzenli kullanmadım açıkçası.