Kızlar merhaba sorum tecrübeli annelere. Benim bebeğim 4.5 aylık. Ellerinden tutup kaldırdığımda kafasını maşallah çok güzel tutuyor. Hatta kendini direk havaya atıyor. Ayaklarının üstüne çok güzel basıyor öyle kalmak istiyor. Oyuncaklarıylada güzel oynuyor artık eline alıyor falan. Kucağımda durduğunda veya uzandığında kim seslenirse o tarafa hemen bakıyor. Bazen yatarken kafasını yukarı doğru havaya kaldırıyor oturmak istediğinde çok şükür bunlarda sıkıntı yok. Ama bebeğim karın üstü yatmayı hiç sevmiyor. Önünde sadece çizgi film açıksa duruyor ve kafayı kaldırıyor. Çizgi film yoksa kafayı kaldırıyor biraz bakınıyor sonra koyuyor kafayı yere ellerini yemeye poposunu kaldırmaya çalışıyor. Sevmemesi normal mi?