Esrarslan canım ben kullanarak hamile kaldım . Yumurtlama zamanını kendin bilsen daha iyi olur.herkes aynı zamanda malesef olmuyor kimisi hemen adet bitiminde oluyor yada adete yakın zamanda . Yani sana söyleyeceğim o ki n 11 den 30 li veya 50 testler var hemde öyle pahalı değil geleni bazen indiriyorlar. 50 tanesi 40 tl ye felan geliyor. Oradan alıp adetin bitimiyle takip etmen . Zaten yumurtlama zamanında İnan kıpkırmızı oluyor. O iki günü özellikle kaçırmamanı tavsiye ederim . He birde mümkünse o gece yat uyu hiç kalkma .inşallah istediğin sonucu alırsın🙏🏻Yada bu mesajımı okuyup uygulayacak olanlar🙏🏻