gucluanne80 ogretmenHnmm ha iyi o zaman bana da dün ilişki günleri belirledi işte iki güne bir dediğin gibi
ogretmenHnmm gucluanne80 gittim canım sağda ve solda birer tane yumurta oluşmuş 10 mm dedi. Yunurtalarda hareketlilik var bu iyi bir sey dedi. Dün benden kahverengi leke gelmişti onu soyledim çok iyi catlamistir yüksek ihtimal o yüzden ultrasonda görünmüyordur cuma günü tekrar gel bakalim dedi iste
Emineiscen Ben 2 ay klomen kullandım olmadı bu ay ara verdim artık gitmeyeceğim doktora dedim adetin 9. Günü bugün kendim femara mı kullansam dedim galiba adetin 3.veya 5. Günü kullanmaya başlanıyormuş 9.günü geç mi olur kızlar
gucluanne80 Emineiscen adetin 3 veya 5. Gün evet ama yinede kendi kafanıza göre içmeyin bilemedim ben
gucluanne80 Emineiscen klomenden sonra yumurta takibi yaptırdınız mı tekrar gidip oluşmuş muydu ne kadar dı hatırlıyor musunuz bende içtim de bu ay üzüldüm şimdi
guzelanne01_ ogretmenHnmm bende kızımda gittim reglımın 5 günü başlattı sabah akşam kullandım ayrıca folikasitte verdi dupnastondu hatta ve bebek olması için peryod verdi kullandığım ay Allahın izniyle ve o hapın etkisiyle hamile kaldım
ogretmenHnmm guzelanne01_ bende inofolik kullandim canım 2 günde bir ilişki dedi bir de. Ayin adetimin 2.gunu kullanmaya basladim 5 gün boyunca. Dün kahverengj leke geldi bugün doktora soyledim çok iyi yunurtan çatlamış dedi. Ultraonla bakti alttan sagda bir solda bir yumurta daha varmış 10 mm dedi caylatacak kivama gelmemis onlar daha cuma gunu tekrar gel dedi
gucluanne80 guzelanne01_ ya çok sevindim adınıza bende klomen içtim gittim sonra yumurta baktı sol da var dedi ilişki günleri belirledi ayın 20 sinde duphaston a başla dedi folik asit de zaten içiyordum önce vermişti dua edin lütfen banaaa 😍♥️🥰❤️ Şanslıyımdır ödevimi de yerine getirmeye çalışıyorum bir kaç adımı kaldı 3 Aralık da haberleşelim dedi doktorum 💓 allahın izni ile inşallah bende hamileyim 🤗🙏🏻🙏🏻
gucluanne80 guzelanne01_ ya çok sevindim adınıza bende klomen içtim gittim sonra yumurta baktı sol da var dedi ilişki günleri belirledi ayın 20 sinde duphaston a başla dedi folik asit de zaten içiyordum önce vermişti dua edin lütfen banaaa 😍♥️🥰❤️ Şanslıyımdır ödevimi de yerine getirmeye çalışıyorum bir kaç adımı kaldı 3 Aralık da haberleşelim dedi doktorum 💓 allahın izni ile inşallah bende hamileyim 🤗🙏🏻🙏🏻