Arkafaşlar merhaba 1 ay 20 hün oldu doğum yapalı kendimi 1 ayda yeni topladım hala daha acır canım ve kabuk kabuk sezeryan dikişim göbeğim hemen gitmediği için sezeryan yerimi göremiyordum aynadan falan baktığımdada farkedememişim 2 tane kesik var beden bilmiyorum bununla ilgili bana bilgide verilmedi 1 cm arayla iki kesi başına gelen varmı neden böyle birşey yapılmış olabilir