Aysenur_52 Arkadaşlar merhaba doğumuma üç hafta var fakat çok kötü öksürük boğaz ağrım var onerebildiginiz bir seyler var mı ?
cigdeeemm Aysenur_52 adaçayını 10 dakika kaynatıp soğuyunca gargara yapıyorum ben boğazı rahatlatıyor ama sakın içmeyin fazla kaynayınca zararlı oluyormuş sanırım sadece gargara için 10 dk kaynatın