_ilkanneligim son haftalar gerçekten geçmiyor gibi oluyor insana zor geliyor ben de 39+4te doğum yapmıştım doğurana kadar hadi artık gelsin yoruldum diye çok söyleniyordum, yorgunluk, şişkinlik, halsizlik yoruyor insanı. Ama şimdi bebeğim küvözde keşke diyorum içimde olsaydı yanımda olsaydı. Her şeyin vakti var hayırlı vakitte gelir inşallah biraz daha sabredin