Kızlar normalde stok yapmayacaktım bez bebeğime iyi gelmez pişik olur diye cildine göre deneyip seçecektim ama fiyatlara baktım 5 ayda 100 tl artmış bez. Doğuma daha 5 ay var mecbur biraz alacağım. Hangi markayı tercih ettiniz veya edeceksiniz ?
Bir de yenidoğandan ne kadar almalıyım hemen 2 numara mı kullanılır sizce?
Bildiklerinizi paylaşabilir misiniz ? 🌸🌼