Minaliy Kızlar bugün kese için doktora gittik çok şükür keseleri gördük ikiz ama eve geldiğimde kanamam olduğubu gördüm. Yoğun koyu renk. Doktoruma yazdım henüz dönüş yapmadı. Vajinal muayeneden kaynaklı olabilir mi ? Başına gelen varmı?
Boncukveannsi Minaliy bilmiyorum ama hastane yakınsa bir gidin belki serumluk durumdur. Benim de başımdan geçti serumla kendime geldim