Ceymisbon Kızlar benim ismim Ceylan eşimin ismi Metin Allah izin verirse bir kızımız olacak iki isim arasında kaldım sizce Ceylin mi yoksa Elisa mı 🤭 Yada önereceğiniz kız isimleri varmıdır 👼
Hemdemmm Ceymisbon bende Elisa istiyordum arkadaşım ama Elisa isminin anlamı iyi değil internette yazdığı gibi değil
Hemdemmm Yasee1 bende Elisa Sare koyacaktim ama hocalara sorduk onermiyorlar elizabetten geliyor Elisa ismi Hz Zekeriyanin hanımın ismi diye geçiyordu internette ama alakası bile yokmuş hristiyanların ve Yahudilerin koyduğu bı isimmiş
hayalperest2310 Ceymisbon Aaa tesadüfe bak ismim Ceylan eşimin de ismi Metin ve bizde Ceylin diye düşündük sonra anlamının yengeç yuvası olduğunu öğrenince lina ismine karar verdik 🥰
Ceymisbon hayalperest2310 ahahah ne güzel bir tesadüf 😍 bir çok anlamı çıkıyor dünya,yengeç, cennete açılan kapı vs hangisi doğru pek bilmiyorum bende tamamen uyumlu olduğu için tercih etmiştim sanırım ceylin olacak 🥰
123xyz Ceylin kulağa hoş geliyor ama yengeç yuvası anlamındaymış cennete açılan kapı manası doğru değilmiş diye bir yerde okudum siz araştırın bakalım
hayalperest2310 Ceymisbon valla bilemedim ki bemde eşimle hayalimizdi bir anda lina ya karar kıldık doğuma çok var dönebilirim de😂😂
Hemdemmm Ceymisbon yok hayır baya araştırdım yani Elisa Sare çok istiyordum ama vazgeçtim anlamı iyi olmayan ismi koymam yani