Kızlar çift rahimliydim polikistik over vardı biz tam tedavi mi olsak acaba diye düşünürken bi anda hamile olduğumu öğrendim 4. Haftada öğrendik o haftadan itibaren hep bi sorun çıktı bi haftaya düşer dediler her gittiğimde düşmedi çift rahimli olduğum için riskli gebelik dediler çalışıyordum rapor aldım şu an çalışmıyorum ilk dönemlerde çok kanamam ağrım oldu ama düşmedi sürekli yat dedi doktorlar zar zor 22 ye geldim ama şimdi de hipertansiyonum çıktı ödemim çok bacaklarımda çok çarpıntım ve nefes darlığım oluyor ama bunların olması için etken bi haftadaymışım sürekli yatıyorum tuzu bıraktım bi avuç ilaç içiyorum rahim ağzımı 1 cm lik bi et tutuyormuş o da giderse doğurursun dedi hunileşme varmış kendimi iyi hissetsem de söylenenlerden dolayı hasta psikolojisine girdim hiç iyi değilim hamileliğimin başından beri hiç bi kontrolümde iyi haber almadık