Nursevindik Canım tuz içeren hiç birşey yeme tansiyon yğkseltebilecek herşeyden uzak dur ara ara kollarını yüzünü falan soğuk suyla yıkayarak,tuzsuz ayran içerek tansiyonu düşürmeye çalış.Sağlıkla kucağına al bebişini inşallah 😊bendede 20li haftalarda yükselmeler oluyordu bu şekilde gerilettim ben