Gamzenrr Arkadaşlar bugün kontrole gittim beneğin kesesini gördük ama çok küçüktü inşallah sağlıkla büyür sizlerde nasıldı
Elifmervee Gamzenrr 3,5 haftalıkken keseyi görmen çok güzel bir şey genelde 5. Haftadan önce görülmez kese boyun haftana göre gayet normal
Gamzenrr Elifmervee çok teşekkür ederim canım içim biraz rahatladı doktor da kötü birşey demedi de ben yine korktum