43Rumeysa Merhaba hanimlar 13+5 gunluk hamileyim dun aksam hafif kanama oldu sonra bitti bugunde kahverengi akinti gibi bisey geldi basina boyle birsey gelen varmi ? pazartesi doktor kontrolum var beklemeli miyim acile gitmeli miyim
Flyy 43Rumeysa bi kac kere başıma geldi ama hemen acile gidiyordum ben kalp atışını dinliyorlardı bi keresinde sabaha kadar bekleyip gittim acildeki hemsire kızmıştı hic mi korkmadın gelmedin hemen diye kan görünce gitmen gerekiyor bence.
DilekYasar 43Rumeysa bende 10 haftalık 3 günlükken kanamam oldu adet kani gibi hemen gittim çok şükür kanama alanı yok bebeğim de iyiydi doktor korkma dedi zaten iğne ve fitil kullaniyodm kan sulandırıcıyi kes dedi
Asliormanci 43Rumeysa doktoru bekleme canım acile git önemli bişey yoktur bende olmustu o haftalar da doktor 1 haftalık iğne yapmıştı bi daha olmamıştı