Kızlar bulunduğum şehire yeni bi halı mağazası açıldı ve yeni açıldıgı için fiyatları çok uygundu yolluk ihtiyacım vardı bugün gittim ölçülerini üstüne basa basa söyledim adam kesti kenarlarını dikti eve geldim bi serdim verdiğim ölçüyle alakası yok hem kısa hem yamuk yani o kadar rezil ki aldıgım yolluk kullanılcak ni tarafı yok yamuk yamuk duruyor kısa duruyor sinirden deli oldum eşimi bekliyorum şimdi geri gidicem iade etme hakkım var mı iade alırlar mı almazlarsa napabilirim haklarım neler bu konuda