Ksksks
Paketli gıdaları canım çok isterse yiyorum.Ekmek,tatlı,hamur işi de öyle ama abartmadan 2-3 çatal alıp bırakıyorum.Meyveyi 20.haftadan sonra 3 porsiyon çıkarttım.Sabah kahvaltıda kaşar,beyaz peynir 1 er dilim,salatalık,domates,zeytin,haşlanmış yumurta,ceviz fix var.Arada sırada ekmek yerine simit,poğaça yediğim oluyor.Patates kızartması da her gün değil canım isterse yağlı olduğu için midemi yakıyor.En çok dikkat ettiğim de günde 3 litre su içmek oluyor.Akşam yemeğinde de dengeli yemeye çalışıyorum.Mesela dün sebze-pilav-yoğurt yedim.Bugün balık-patates-salata var.Haftada 1 gün sebze,1 gün et,1 gün bakliyat,1 gün balık,1 gün hamur işi,1 gün tavuk,1 gün de dışarda kaçamak böyle dönüyor işte liste😅