Ozlemclskn Merhaba, 9+0 dayım kabızlıktan çok çekiyorum. Gerçekten zorluyor beni bu durum. Siz de aynı durumdan şikayetçi misiniz? Neler yaptınız yardımcı olur musunuz?
Karman34 Ozlemclskn doktor ilaç verebiliyor bununla ilgili hemoroid sorunu yaşamamak için biran önce doktora danışın derim
AzraFarah Ozlemclskn kuru kayısı tüket canım, zorlanıyorum ama günde üç dört tane çayın yanında tüketiyorum,daha iyi geliyor. Kabızlık için doktorum duphalac verdi ilk başta işe yarıyor karın ağrıtacak şekilde ishal ediyor,sonra oda işe yaramadı. Kuru kayısı tüketebilirsen ye bol bol
Ozlemclskn AzraFarah evet bugün aldım deniyorum. Bugün çok zor geçti umarım işe yarar, teşekkür ederim 🙏🏻
Ozlemclskn AzraFarah kuru kayısı tüketmeye başladım hızla umarım işe yarar, doktoruma bahsetmiştim fakat ilaç yazmaya gerek duymadı sanırım. Ama bugüne kadar bu kadar ciddi boyutta yaşamamıştım , bunu gerçekten yaşayan bilirmiş! Devam ederse ilaç önermesini isteyeceğim doktorumun. Çok teşekkürler öneriniz için 🙏🏻
Sevim2211 Ozlemclskn zeytin yağı iyi geliyor düzenli kahvaltılarda ve salatalarda tüketebilir din. Tuvalete girince de peçete yardımıyla o bölgeye uygula yumuşatıyor. Bende aynı sorunu yaşıyordum
Mom-babyyy Ozlemclskn kuru yada yaş farketmez tüket hergun bide bol bol su iç ben icemiyordum bu aralar zorluyorum birazda olsun rahatım bir süre sonra o yüzden karnında sertleşiyor daha da çok zorluyor çünkü şimdiden önlemini al suya alıştır kendini 27 haftamdayiz doktorlar ilacı fazla önermiyor çok zorlanmadigin müddetçe
esmanurum Kendinize tereyagi koyun,iciniz yumsalsin,sabah kalkdiginizda ilik su icin,elma,kayisi,incir,uzum,hurma,ceviz sofranizdan eskik etmeyin,ayva,nar gibi meyvelerden de uzak durun kabizlik yaradir
Ozlemclskn Kızlar çaresini buldum gibi, tüm önerilerinizi denedim. Bir de domates suyuna zeytinyağı ekleyip içtim gerçekten çok hızlı etki. Aynı sorunu yaşayanlara tavsiyemdir 👍