KeremikoBayky
Melikecoban
Kayralianne
Ben 34+6 da gece atak yaşamışım, eşim farkediyor ve ambulans çağırıyor, hastaneye gidince ikinci atakta yaşanmış ve sezeryanla bebeği aldılar. Bu esnada nöroloji doktoru da tüm tetkikleri yaptı, takipli olduğum kadın doğumcuyla da görüşülmüş. Ne norolojik bir bulgu var ne de kadın doğumsal. Keppra 250mg ilaç verdi nöroloji. Ancak ben çocuğuma kıyamadığım, emzirdigim için kullanmak istemiyorum, tanısı konulmayan, genetik faktörlerde de bulunmayan bir hastalığın ilacını bebeğime rağmen neden kullanayim diyorum. Burada da herkes birkaç sene kullanıp bırakmış zateb