Aley0901 Canım benim doğum da Aralık sonu 3 pijama takımı aldım kalın değil. Hastane sıcak oluyor birde doğumdan sonra sıcak basıyor ki sorma sürekli terliyoruz bolca atlet götürmek lazım.Yelek,hırka goturebilirsiniz koridorda filan yürüyüş yaptığımız zaman lazım oluyor.