33+1 günlük hamileyim oğlum 2200 gram olmuş doktor gayet iyi dedi ve bize sezeryan günü verdi ben biraz tarih erken belirlensin istedim çünkü dışardan gelicekler var bilet işi falan bi sorun çıkmazsa 12.12.2022 de geliyor oğlum inşallah 37 gün var 🥺🥺 çok duygusal❤️❤️