Kızlar dün öğlen belimden kasıklarıma inen bi ağrı hissettim sonra geçti sonrasında rahatsız hissetmeye başladım gün içinde kasıklarımda hafif ağrılar vardı bıçak saplanır gibi akşamüstü bağırsaklarım hareketlendi afedersiniz yumuşadı yani sonra bi gaz ama nasıl dün akşamdan beri durmuyorum resmen 🤦🏼♀️ ve tutamıyorum da ve dünden beride bebek kendini toplayıp bırakıyor şu an pek ağrım yok ama kasılıyor karnım taş gibi sonra geçiyor bu arada geçen hafta doktor kontörümde doktor kemiğin içine yerleşmiş demişti