Merhaba güzel anne adaylari ve anneler gebeliğimden önce anksiyete bozukluğu tedavisi görüyordum gebe kalınca bıraktım. Hamileliğimden çok rahattım 14 gün önce doğum yaptım 2-3 gündür iştahsızlık var birde en önemlisi sol ense kısmım omzum ve sirtimin başlanginc kısmında soğukluk yanma tarzı biseyler hissediyorum. Viks krem surersinizde hem yanar hem üşür aynı o his var ve 2 gündür geçmiyor. Üşüme yanma hissi de pskolojik olabilirmi yaşayan var mı