Öncelikle merhaba hanımlar rabbim isteyen herkese taddırsın bu meyveyi inşallah. Dün doktorum kontrolu vardı bizim kız bi türlü giremedi kanala ve suyu maalesef dün sıfırlanmıştı. Doktorum çatımın kemik baskısı olduğunu söyledi ve düşünmemi istedi. Bnde hep normale hazırlmıştm kendimi yürüyüş egzersiz hurma vs. Ne gerekiyorsa yani. Annemi bekledim çok geçemeden seseryana okey dedik. Cünkü suni çekip sonra sezeryana dönmek artı çile olcagı için. Dün direk yatışım yapıldı 14:22 de kızım kucağımdaydı. Ve iyiki diretmemişim normal diye kızım kakasını yapmış ve rahim duvarına yapışmışş susuzluktan. Doktoruma güvenmekte haklıymışı siz siz olun doktorunuza güvenin bacılar çok güzel motive etti beni bir anne gibi açıkladı herseyi. Cokta güzel geçt spinal sezeryan oldum hiiçç birsek hissetmedim. Sadece uyuşukluk geçince agrım oldu oda ilaçlarla geçiş oldu yürüyüşteddrr biraz zorlandım ama başardm şükür yarın taburcu olcaz inşallaj bi sorun ckmazsaa. Uzun olduysa affola sormak istedikleriniizi cevaplarım.