kbralya01 75 mg şeker yüklettim. Açlık 102, 1 saat sonra 160, 2 saat sonra 104 çıkmış. Sizce ?? Diyete mi yönlendirir doktor
Elif-dogan kbralya01 canım dün bende yaptırdım şeker yüklemesinden sonda tokluk 133 çıktı doktor normal dedi ama internette falan 140 dan sonrası için fazla yazıyor ama yine de doktorun ne dedi
kbralya01 Elif-dogan Doktorum az önce yazdı sonuçları göndermiştim ona. Oda sadece açlık şekerin yüksek çıkmış bi endokrin doktorundan randevu al dedi 🥹
kbralya01 Denisss37 ya gerçekten mi 🥹 banada doktor şimdi açlık şekerin yüksek çıkmış endokrinden randevu al dedi 🥹
Niloyumben kbralya01 ben de tokluklarımı kontrol altına aldım ama açlıklarım 95-105 arası değiştiği için endokrin doktorum düşük doz insülin başladı. Sizinki inş diyetle düzelir ama korkacak bir şey yok bence içiniz rahat olsun önemli olan önlemini almak 💓
Denisss37 kbralya01 ama hiç endişelenme. Bana doktorum normalde bu değerler çok yüksek değil ama bebek için biraz düşük olmasını isteriz dedi. Bebek olmasaydı insülin başlamazdım dedi. Tabi benim diyetle de düşmedi. Korkulacak birşey yok :) doguma kadar sabredeceğim.
kbralya01 Niloyumben Çok teşekkür ederim yorumunuz için 🥹 Dünde sağlık ocağında kan vermiştim açlık kan şekeri için pazartesi de onun sonucu çıkcak onuda bekliyorum ona göre randevu oluştururum 🥹 Bu süreçte de tatlıyı keserim komple çünkü 1 aydır aşırı derece de tatlı yedim hep pasta çikolata baklava 🥹🥹
kbralya01 Smya Bence normal 75 mg yüklettiyseniz doktorum sadece bana açlık fazla dedi oda 80-90 arası olsaydı bence bişe demicekti şekeri içtikten 1 saat sonra benimde 160 çıktı onu normal gördü mesela bence sizin sonuçlarınız normal inşallah
kbralya01 Denisss37 Çok teşekkür ederim yorumunuz için ☺️ Sağlık ocağında da kan vermiştim açlık şekeri için onunda sonucu çıkınca randevu oluşturcam ona göre doktorum diğer değerleri normal gördü açlık için yüksek dedi. İnşallah sizinde doğumunuz çok sağlıklı şekilde olacaktır bebişinizi sağlıkla kucağınıza alırsın 🙏☺️