Biliyorum kimsenin hamileliği mükemmel geçmiyor ama ben çok yorulduğumu hissediyorum.. Doğurmak için de erken biliyorum. Psikoloji işte. :) Sürekli sıkıntı yaşadım,şimdide sinüzit başlamış ve gözüme vuruyor inanılmaz bir ağrısı var başım çatlıyor 1 haftadır. Bir de günlerdir zor kahvaltı yapıyorum midem bulanıyor. Hele yumurtadan iyice tiksiniyorum. Çok halsizim, elim ayağım titremeye başlıyor birden. 1 haftadır böyleyim. İyi hissetmiyorum umarım doğumdan sonra düzelir hersey. Sizde durumlar nasıl? 36+4′üz bu arada..