20 haftalığız bir iki zıbın ve tulum aldım sadece detaylı ultrasondan sonra almaya başlayacağım. Bir de ilk olarak ıvır zıvırlarını almayı düşünüyorum sona doğru yaklaşıp kilosu aşağı yukarı belli olunca kıyafet ağırlıklı alacağım bir sürü kıyafet alıp giydiremedim diyen çok oluyor çünkü