zamaneannesi80 14 kasıma kesinleştirdik, daha önce lafta konuşmuştuk bugün kesinleştirdi doktorumuz🥰 heyecan bastı şimdiden 5 yıllık mucizemize kavuşacağız buraya çok şey yazabilirim içim kıpır kıpır 🥰 varmı aynı tarihte olan bizimle
3prens1prensesmom zamaneannesi80 rabbim kucaginiza almayi nasip etsin 🥰 dun bende aldim gunumu ilk basta 14 kasima vermisti 3.sezeryan olacagi icin 11 kasima geri cekti 🙃 felaket rahatsizim grip olmuşum umarim cuma gunune kdar toparlanirim 😑
Motherbabys 3prens1prensesmom Benimde 11 Kasım ama sizin gibi gribim her yerim ağrıyor umarım cumaya kadar atlatırız 🤕
zamaneannesi80 3prens1prensesmom çok geçmiş olsun umarım toparlanırsınız bi an önce 🌸 sağ Salim kavuşursunuz 🥰
3prens1prensesmom Motherbabys umarım🙏🏻 bas agrim var . Dun anestezi ile gorustugum sirada hic birsey yoktu hastaneden eve gelmemle vucut kirginligi basladi parolda etki etmiyor . Yoruldum artik dinlenmek istiyorum dedikce hep bi aksilik oluyor bakalim nasil iyilesicez. Cok gecmis olsun🥰🙏🏻
Motherbabys 3prens1prensesmom Ben iki üç gündür aynıyım geçsin bir an önce inşallah çok teşekkür ederim
Evremmerve19 zamaneannesi80 yaa benimde tüp bebek değil ama bende tedaviyle hamile kaldım 4. yilimdayim iki tane kürtajım var doğumama az kaldı normal diyorum ama sonrada acaba tehlikeye mi atmasam diyorum 🥺
Seyma0323 MashAllah Allah sağ sağlam kucağına almaya nasip etsin canim benim🤲 Kaç haftalik oluyorsun sezeryan olunca? Ben henüz 34+4 benim doktor 38. haftada alıyoruz sezeryanla dedi. Bende sırf 40. haftayı beklememek için sezeryan olmak istiyorum🙈
zamaneannesi80 Evremmerve19 olumsuz düşünme canım, bende normal çok istiyordum ama niyetse korku sardı yapamam diye bende sezeryan seçtim