Bircan4680 36+3 doktor bir hafta sonra gel doğuma karar verelim alttan bakıcm dedi bende korkuyorum alttan bakarsa su zaten gelmez mi? Ben normal doğum istiyordum. Su da gelirse mecbur sezaryan a alırlar sanki bilmiyrm 🙄
Annesininportakali53 Bircan4680 yok ne alaka canım alttan bakınca şu gelmiyor ki. Sadece muayene sonrasi kendini sıkmaya bağlı kanama olabiliyor oda çok normal bazıları 37 de alttan bakılıyor 41 de doğuruyor hiçbir alakası yok
berceste5155 Bircan4680 alttan bakılınca suyun gelmez ayrıca benim doğumda ilk suyum geldi ve normal doğum yaptım suyun gelmesi normal doğuma engel değil
Merve201119 Bircan4680 Alttan bakılınca neden su gelsin doltor rahim ağzına bakiyor acikligina catina suyunu patlatmiyorki
Hycnlbklys Annesininportakali53 sanırım alttan muayene yaşadınız nasıl oluyor bende bi kaç hafta içerisnde bu durumu yaşayacağım ve nedense bilmediğim birşey olduğu için korkuyorum parmakla mı bakılıyor yani kusura bakmayın ama elin büyük kısmı devreye girmiyor değil mi🥴
isimyazmakzorunlumu Bircan4680 hayır ben 33+5 te oldum hiçbir şey olmadı. Doktor da öyle bir durum olsa yaptırmazdım zaten dedi.
Annesininportakali53 Hycnlbklys yok yaşamadım ama yasayacam haftaya ama iki arkadaşım da yaşadı sadece hafif kanama oldu ve durdu muayeneden 2 hafta sonra dogurdular