Kızlar 24 haftalık hamileyim bebeğim başından beri ayakları hep aşağıdaydı kendiside aşağı kaymıştı çok zor günlerdi benim için buraya post açmıştım geçen haftalarda bebeğimin hareketlerini göbek çevremde sağ tarafımda hissediyordum yani yan dönmüştü çok rahatlamıştm ama şimdi yine ayaklar aşağıda hareketler hiç göbekte hissedilmiyor zaten çok aktif bir bebek değil ama içerden gurultu fokurtu gibi vajina içinde bir şey hissediyorum ben ne yapacam bu durum bana iyi gelmiyor bebeğimin pozisyonunu değiştirmesi için yapabileceğim bir şey var mı bebişim oynuyor mu ne yapıyor hiç hissedemiyorum bile aniden çişim gelirse ha vurdu heralde aşağı diyorum yaşadığım şey bu yani tavsiyelerinizi bekliyorum