Sukran_01 Annesininportakali53 teşekkür ederim bende oğluma katmayı dusunuyorum da emin olamadım daha
Mervetnl Sukran_01 bence ikisinede uyuyor 🌸 Bizde oğlumuz için düşünmüştük ama başka bir isimde karar kıldık 🎈
Dlkzz Sukran_01 canım bildiğim kadarıyla Aden ismini kizlara koyuyorlar arden ismini de erkeklere koyuyorlar.