Rumeysa_dnk sen sabah aksam al doktoruna söyleyebilirsin hocam dozunu 2 ye artırın diye . Fitil olarak kullanman daha iyidir tabi dogum yoluna yakin olması etkisini daha çabuk gösterir doktorum soylemisti . Ben kullanamiyorum suan o şekilde o yüzden ağız yoluyla aliyorum