Bay 21 EKİM 2022 BETA:98.42 01 KASIM 2022 BETA :122.09 05 KASIM 2022 BETA :124.34 1 kasımda doktora gittim kese görünmedi. 4 gün sonra tekrar kan ver dedi verdim ve sonuç yukarıdaki gibi bilgisi olanlar yorumlayabilir mi ?
nevzatbaskomser Bay Normal bir artış olmamış. Doktorunuz bilgilendirir sizi sağlıksız gebelik olduğu için
Honeymom17 Bay 21ekimden Kasima kadar neredeyse cok fazla artis olmasi gerekirdi,kimyasal gebelik olabilir canim ama uzulme sakın sagliksiz gebelikse boyle daha iyi insallah bidahakine saglikli olucak
HayriyeHnm 2 şer gün ara ile 2 kat artması lazım canım ama senin artış olmamış bence , ama yine bilen birileri bilgilendirir💓