Kızlar bebeğim 2 ay 28 günlük örneğin günde 20 kere emziriyorsam 5 de bunu yapıyor kendini geriye atıyor ağlıyor memeyi almıyor sakinleştirmeye çalışıyorum sakinlesiyor geri veriyorum gene almıyor sonra aradan yarım saat geçince alıyor neden oluyor bu atak döneminden mi