Zehra19_ Aydın merkez devlet hastanesi yada özel hastane olarak iyi ilgilenen memnun kaldığınız kadın doğum doktoru var mı
Meltemtml Bende Aydınlıyım hem özel hem devlet takipliyim devlette hüsnü onur durmaz doktorumun adı diğer doktorlara göre en iyisi en ilgilisi diyebilirim özel hastane medinova hastanesine gidiyorum Burcu bıçakcı ondan da memnunum
Zehra19_ Meltemtml bnde iki hastane takipliyim devlet hastanesinde nilgün avşar doktorumdu ama hiç memnun kalmadım ilgi bakımından sıfır . Özel hastane olarak da aynı sizinle medinova burcu hanım doktorum 😊
Zehra19_ Meltemtml ben ilk burcu hanımla başlamıştm hala ona devam ediyorum birde devlet hastanesinde iyi bir şekilde ilgilenen bayan doktor bulursam iyi olucak 😊
Gunes99 Zehra19_ devlet hastanesin de Dr. Hakim Dabankara öneririm. Medinovaya gidiyorsanız Dr .özgür Arısoy öneririm. Özgür hoca aynı zaman da perinatoloji (riskli gebelik) eğitimi almış ve bence daha bilgili.
Zeynepbsk Gunes99 merhaba canım bende hakim beye gittim memnun kaldım ama kafamda bir soru var benim sezeryan olacak doğumum , doğum için hiç konuştunuz mu erkenci bir doktor mu ben 39 olmadan aldırmak istemiyorum
Gunes99 Zehra19_ kadın doğum Hastanesi’nde 2 gün önce dr. İlkyaz akarsu başoğlu’na gittim. Ondan da memnun kaldım ben 😘
Gunes99 Zeynepbsk merhabalar 🌺 inanın hiç bilmiyorum 32. Haftadayim henüz bunları konuşmadık ama erkenci bir doktor olduğunu düşünmüyorum çok sakin bir insan çünkü. Siz beklemek istediğinizi söyleyin hiçbir doktor sizin istemediğiniz birşey yapamaz. Sağlıkla gelsin bebislerimiz inşallah ❤️