merhabalar
2 gundur sol kulagima sanki su kacmis gibi bir his var
ama su degil yani eminim
doktora da gittim muayene etti
hic bisey yok kizim dedi ama hala devam ediyor
saga sola cok donerim ben gece
ve sadece saga kola donunce hissediyor
saga yatinca iceriye bir baski geliyir
kulagimin uzerine sola yatarsam da icinden cikacakmis gibi bir baski oluyor
dokttor gecmezse nurolojiye git dedi
stresin varsa da psikologa git dedi
bununla birlikte asiri derecede bas donmesi yasiyorum
aynisini yasamis olan varmi
nasil gecti
ilac olarak sadece bas donmesini engellemek icin ilac ve b vitamini yazdi