Allah rızası için bilen fikri olan hanımefendiler bebeğimin yüzü suyu hürmetine cevap verin. Ben de daha önce okb anksiyete vardı dönem dönem ilaç kullanmıştım düzelince kendi kendime bıraktım. İyiydim sonra hamile kaldım her şey yine iyiydi ta ki 21. Haftaya girene kadar. 21. Haftada birden bende panik nöbet şeklinde durumlar ortaya çıkmaya başladı kontrolü kaybetme hissi, delirecekmiş hissi, ateş basması, kafada uyuşma, ölüm korkusu, takıntılı düşünceler. Panik atak geçiriyorum ve günde bir iki kere değil sık sık günlük hayatımı bile etkiliyor artık tek kalamıyorum. Telkinler yapıyorum kitwp okuyorum video izliyorum ama atak geldi mi huzursuzluk hepsi kalıyor. Hiç düzelmeyecek mişim gibi düşünüyorum kendimi kaybedip intahar edersem diye korkuyorum bebeğime zarar gelecek diye korkuyorum ilaç içersem. İçmezsem de kontrolümü kaybedip ölmekten ya da bebege zarar vermekten korkuyorum. Benim gibi durumu olan var mı???? Ya da tanıdığı? Yalvarırım dikkatle okuyun yardımcı olun