gul00 24.haftadayız. sizler de toplanma ve sertleşme yaşıyor musunuz? Bazen günde 3,4 kez olurken bazen 10 kez yaşanabiliyor bazen daha fazla. Muaynelerde sıkıntı çıkmıyor ama tedirgin oluyorum.
gul00 gul00 24.haftadayız. sizler de toplanma ve sertleşme yaşıyor musunuz? Bazen günde 3,4 kez olurken bazen 10 kez yaşanabiliyor bazen daha fazla. Muaynelerde sıkıntı çıkmıyor ama tedirgin oluyorum.
gul00 gul00 24.haftadayız. sizler de toplanma ve sertleşme yaşıyor musunuz? Bazen günde 3,4 kez olurken bazen 10 kez yaşanabiliyor bazen daha fazla. Muaynelerde sıkıntı çıkmıyor ama tedirgin oluyorum.
oykumm_1233 gul00 33 haftalıgım 30dan sonra daha cok oluyor emın olun toplanma ve sertleşme özellıkle yürürken zorlanıyorum ben mesela nefes darlıgı basladı doktor normal dedı magnezyum ıcıyorum ama pek payda etmiyor
Sibelemreemre gul00 22 haftaligim bendede oluyo ama benim erken doğum riskim var doktorum 2 saatten fazla surerde dinlenincede geçmese hemen gel dedi
gul00 gul00 24.haftadayız. sizler de toplanma ve sertleşme yaşıyor musunuz? Bazen günde 3,4 kez olurken bazen 10 kez yaşanabiliyor bazen daha fazla. Muaynelerde sıkıntı çıkmıyor ama tedirgin oluyorum.
Damlamsu Bende 24. Haftadayım çok yürüyüş yaptığımda sertleşiyor toplanmada eşofman falan giyerken oluyor genel olarak bi sorun hissetmedim bence artık büyüyorlar o yüzdendir
gul00 Sibelemreemre pozisyonumu değiştirince geçiyor. Ama bazen süre olarak sık olunca tedirgin oluyorum. Erken doğum riskinizin sebebi nedir
Sibelemreemre gul00 2 cocugumda hiç sancim yoktu bunda sürekli sancilarim var ağrılarım var doktorum da erken doğum diyo iğne serum filan veriyo biraz geciyo yine basliyo
Meltemtml Bizde 24+0 olduk bugün ben yaklaşık 10 15 gundur hissediyorum göbeğimin altında toplanıyor yusyuvarlak oluyor dokunuyorum dokunuyorum hala duruyor pozisyon değiştirmeye çalışıyor dedi doktorum korkulcak bişey yokdedi