Tam 41+0 oldum O gece uykum yoktu telefonda takıldım öyle Sabah 5 te uyudum 7 de sancım başladı ama öyle Çok sancım yoktu insan usuyunce karnına bir ağrı girer ya öyle Hiç doğumum olacagini tahmin etmedim 5 dakikada bir sıkıp birakiordu eşim Uyandı hastaneye gidelim dedi Tamam dedim normalde ağrım olunca asla gitmem o an nasıl tamam diyip gittim bende bilmiorum Evden çıktığım gibi sancım Durdu yinede geri dönmedik hastaneye geldik bana günün geçmiş dediler Neyse çatı muayenesi oldum doktorun eli hepsi kan oldu dogumum başlamış dedi ama sancım vs suyum yok hemen Tekerlekli sandalye getirip Bindirip direk götürdüler 🥺dogumuaneye girdim ebe Minnetsiz çıkar üstünü su önlüğü giy dedi aha dedim çekeceğim var bunda dedim uzatıp suni sancı verdi acilmam 3 cmydi. 1 saat falan suni sancı verince tuvaletim geldi ebeye büyük aptestim gelior dedim yap oraya dedi meğerse bebek geliormus😅lavaboya gitmek istedim izin vermedi hemen iki ebe geldi Biri karnıma baskı yaptı ebe neşteri aldı yırtti uyusturmustu ama yirttigini hissettim bağırdı ikin dedi ikindim başka ebe karnımın üzerinde koluyla baskı yaptı O an Bebek çıkıyordu o pislojiden çıkamıyorum Çıkınca Öyle bir rahatlık hissetimki O an dunyaninn en mutlu insanı oldum sonra dikiş attı Ve yanlış attı birden ödem topladi vajinam doktor geldi tekrar dikişleri açıp dikiş attı 1 hafta oldu ödem toplanması sebebi ile hala hastanedeyim dün Doktorum geldi tekrar doğumhane ye aldı ödemi yırtıp içindeki kan ve ilthabi çıkarıp tekrar dikti canım Çıktı doğumum pek zor geçmedi ama Dikiş ve ödem Toplanması canımı çıkarttı diyebilirim Pazartesi günü taburcu edecem dedi inşallah taburcu olurum Ben Dogurdum Kurtuldum Allah doğum yapacak olanların yardımcısı olsun