Hnd3535 bizim durumumuz biraz farklı. Evlendiğimizde eşimin kanser olduğunu öğrendik malesef. Kemoterapi almadan spermlerini dondurduk. Yani dondurulmuş spermlerden tüp bebek yapma dışında herhangi bir şansımız yoktu. Şansımıza çok embriyomuz oluştu da biraz rahatladık 😊