cimcimemmmm Yasminaydemir hqreketleri azalmış vaziyette donme degil de ittirir boyle iki yandan . Ufakta olsa kendini gostermesi vurması sizi endiselendirmesin onemli olan hic hiç hareket etmemesidir. Ona dikkat edersiniz
ldyarse Yasminaydemir benim 35+6 bazı günler hareketleri az bazı günler çok hareketli zayıf olduğum için nerde olduğunu hissedebiliyorum dokunuyorum parmak uçlarımla hareket ediyor hemen zaten çok hareketli benim bebeğim sizin nasıl hareket hissetmiyor musunuz?
Mlk_94 Yasminaydemir benimde tekmelemeden çok İki yönden ittirme oluyor ama oda belirli saatlerde uyku süreleri arttı sanırım
Irmak91 Uyanık kalma süresi daha uzun ama ,uyku süresi çok uzadı. Önceki haftalar gibi pat pat vurmalar azalıyor sıkıştıgı için yer değişikliği gibi dalgalanma oluyor ittirmeler. Sıklığını daha az ama daha güçlü uzun süre hissediyorsun
Yasminaydemir Irmak91 benim sabah sidetli kasıklarıma vuruyor hareket ediyorsa şuan sanki azaldı gibi karnımla oynuyorm oynaması uzun sürüyor korkmalimiyim
cimcimemmmm Yasminaydemir korkmayın sadece uykulari daha da artmış eskiye göre fazla uykucu olmuslar 😄
Yasminaydemir cimcimemmmm ufakta olsa kendini gosteryorda yine tedirginim uyuyor mu bilmyrm yemekte yedim meyve yesem uyanır galiba
Yasminaydemir ldyarse hissediyorum sabah kasıklarım şiddetli ve dönuyordu şuan sanki uyuyor gibi az hareket ediyor tedirgin oluyorum
Ayse_Nuryusuf01 Yasminaydemir çikolata yiyin çikolata yedikten 5-10 dk sonra karnınızın içinde halay çeker😅😅
cimcimemmmm Yasminaydemir gecer gecer Allahin izniyle derler de inanmazdım gerçekten de bugünleri gebelik hallerimizi içimizde hareket etmelerini ozleyecez şimdiden bunu hissedebiliyorum 🥲
ldyarse Yasminaydemir benim gibi ilk gebeliğiniz sanırım sizi anlıyorum insan korkuyor tecrübesiz olunca merak etmeyin sabah hareket ediyorsa problem yoktur çok endişeliyseniz bir acile gidin kalp atışlarına baksınlar
Yasminaydemir Mlk_94 şuan tedirgin olduğumu hissedtti kemiğimi acıtıyor bazı hareketler canınızı çok acıtıyor mu ben yürürken zorlanıyorum hemen vajinam baskı oluyor duruyorum
DenizCeylin Yasminaydemir evet acıttığında konuşuyorum😄daha nazik olmasını istiyorum😂😂kasıklarda benim 4 haftadır var sürekli uzanıyorum.
Mlk_94 Yasminaydemir tabi bazen okadar ittiriyorki canımı acıtıyor ama olsun en azından kendini hatırlattırıyor bana içim rahatlıyor
cimcimemmmm Yasminaydemir ayni şikayetler bende de var cok normal bas asagi donmus sizinde heralde. Kanaldayken bu şekilde daha zorluyor
Yasminaydemir DenizCeylin aynen benimde markete biyere zor gidiyorum yolda dogurcam gibi korkuyrm doguma az kaldı haftalar gecseydi 37 de doğum olcak
Yasminaydemir ldyarse ikinci gebeligim ilki geçen sene ölu doğum yaptım ondan daha çok tedirginm bunda
Yasminaydemir Ayse_Nuryusuf01 bende gebelik şekeri var ondan o tür şeyler yasak diyet uyguladılar yesem mi bilmyrm
Ilkesmomy Yasminaydemir valla benim hareketimi soyleyim canim ilk gece hic uyku yok karnımdan ne yatabiliyorum ne donebiliyorum. Ağlıyorum artık zaman geçsin diye Bebegi sorarsan Aç olduğumda beni mahvediyor surekli hareket ediyor vuruyor hep sağıma vuruyor surekli tok oldugumda sessiz uuyuyor
ldyarse Yasminaydemir başınız sağolsun dediğim gibi isterseniz bir kalp atışlarına baksınlar sağlık ocakları açık olsa oraya gidin derdim ama haftasonu
Yasminaydemir ldyarse şuan hareket ediyor Allah’a şükür saglikocagi haftaici biz istediğimiz de kalp atışına bakarlrmi
Yasminaydemir ldyarse sağolun ondan dolayı bunu erken alacaklar rabbim hepimizin kucağını sağ sağlim doldrsun ins