Mekklc Aysenur222 kaset test yaptım biraz önce onda nerdeyse hiç belli olmadı erken gebelik testi alcam ama şu an yakınımda eczane yok maalesef 🥺
Mekklc bademli_puding ben dayanamayıp yaptım onu da yine hiç belli olmuyor dikketli bakılınca belli oluyor 🤦🏻♀️
Yenianne66 Mekklc benim de regl bi hafta var ama üç gündür ovulasyon testim pozitif çıkıyor galiba yeni yumurtlama oluyor test yapsam sabah saçma olur değil mi
Mekklc Yenianne66 benim de 8 9 gün oldu yumurtlamam değişiyor bazen Allah hakkınızda hayırlısıni versin 🥰
Mekklc Aysenur222 gebe kaldım zaten bir sorun yok düşük geçirdim bugün sabah ilk idrarla yaptım silik çıktı sonra kaset testi yaptım yine silik çıktı bunu da biraz önce yaptım yani uarim saat geçti negatif anlamış değilim
Elifksed Herkese merhaba umarım hepiniz iyisinizdir☺️ internette dolanan bir sürü yazıyı okudum ve kafam çok karıştı. Gebelik testini tam olarak ne zaman yapmam gerekiyor
Elifksed aybarsaybuke tam anlayamadım ama şöyle söyliyim benim son adet tarihim 22 ekim ve bu hafta uygulamaya göre yumurtlama haftamdı ve test yapacağım tarihi bilmiyorum
Mekklc bademli_puding daha günüm var ama ilk idrar ile yaptığımda silik çıktı sonra kaset test yaptım onda da çok silik gözüktü bunda negatif çıktı işte kafam allak bullak ilk gebeliğimi öğrendiğim zaman reglden bir gün önce yapmıştım o da silik çıkmıştı ama düşük oldu maalesef belki daha erken o yüzden böyle gösteriyor olabilir
aybarsaybuke Elifksed adetinize 2 3 gün kala erken gebelikle yapabilirsiniz diyeyim. Ama en garanti adet günü yapmak